Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 januari 2010

Charmigt värre

God morgon kära vänner!
Vilken underbar vinterdag det är idag! :O)
Idag blir det en långprommis sen blir det en fika hemma hos mellansyrran och barnen. Ikväll sover jag hos hjärtat, vi har inte fått så mkt egentid de senaste dagarna eftersom hans kompis hälsat på så det skall bli mys att bara ligga i varandras armar sen när Liam har somnat.
Idag har jag gått in i vecka 6, 5+0 (det står 5+1 på pregnology men enligt familjeliv så är det 5+0) och jag mår fortfarande bra. Fortfarande inget illamående men brösten känns ömma, eller bröstvårtorna rättare sagt, aj aj.. Magen är ju inte den bästa heller, antingen är man förstoppad eller så är det tvärtom. Vad jag än äter så reagerar magen på det och jag blir sjukt gasig i magen, charmigt värre :O/
Yrsel har jag oxå, imellan åt känns det som jag nyligen stigit av en karusell, dessutom är jag vimsig. Humöret är helt ok men jag har inte alls samma tålamod, jag har rätt dåligt tålamod annars oxå men nu är det värre än nånsin.
Nu sitter jag och letar mammakläder, har ni tips på någon bra site? Inte alltför dyra kläder..
Mammakläder är inget jag behöver än på ett tag antar jag men det är kul att titta på om inte annat.

Kram så länge!

1 kommentar:

  1. vet du vad gumman, gina tricot har massa stora linnen o rymliga klänningar...förhoppningsvis gör modet att vi inte behöver så mycket specifika mammakläder...
    kram på dej!

    SvaraRadera