Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

30 januari 2010

Mys

Fikat med FL vännen var supertrevligt, vi babblade på precis som vi gör i våra diskussioner på nätet. Det är alltid kul att lära känna nya människor och speciellt med tanke på att vi är i samma vecka oxå, mkt babysnack och graviditetsymptomersnack med andra ord.

Nu sitter jag under täcket i soffan med en massa ljus tända, mys. Det enda som saknas är mitt hjärta, men vi ses ju imorgon kväll igen och det kan ju va rätt skönt att va ensam ibland oxå.
Om 1 tim är det Robinson finalen, vet inte vem jag håller på och har ingen aning om vem som kommer vinna heller, det har ju svängt rätt rejält denna säsong.
Usch, jag är så frussen.. Är frussen jämt men nu är jag frussen mer än nånsin. En till graviditetsymptom om jag inte nämnt den.
Nej dags att tänka på nån middag, har absolut inget intressant hemma.. Jaja...
Kram till er.


1 kommentar:

  1. tack för en jätte mysig träff!! måste vi göra om igen!
    kram

    SvaraRadera