Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

23 januari 2010

Tatuering och specialarköttfärssås

Titta vad älsklingen kom hem med idag!



Fin va!
Ja det var inte den enda han gjorde, hjärtat började på en stor rackare på vänsterarmen för några månader sen så den satt de med idag i några timmar men är fortfarande inte klar än på ett tag.

Nu står hjärtat mitt och lagar "Markus favorit köttfärssås", doftar såååååå underbart gott!



Mums! Med vitt vin, rotselleri morot och massa gott.

Hoppas doften och smaken håller i sig, ja för den kommer och går fortfarande men nåt jag inte skall göra i alla fall är att snyta mig och sen ta nässpray, det tar nämligen bort all doft och smak vilket lärde mig igår kväll då jag gjorde just detta. Efter maten blir det "Gudfadern del 3" med godis, chips och glass. Myslördag! Nej nu kurrar magen, undrar om det blir middag snart.. :OP

Kram på er och ha en fin lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar