Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

28 januari 2010

Fetto

Guten morgen!
Allt bra med er denna vintriga nufårdeträckamedsnöiga morgon? Med mig är det helt ok, förkylningen hänger kvar och jag känner mig fortfarande rätt hängig men det kan ju bero på graviditeten oxå?!
Vikten vet jag inte heller om det beror på graviditeten eller inte (kan bero på att jag käkat rätt dåligt ett tag nu och rört mig mindre) men jisses vad jag lagt på mig på höft och rumpa! Ja magen är större den med men eftersom jag bara går in i vecka 10 nu så känns det som att det inte bör synas så väldans mkt, men det gör det. Om det bara är jag som är ett fetto/känner mig som ett vetefan men vikt har jag lagt på mig hur som helst. Tänker så klart inte banta eller nåt nu när jag är gravid men jag skulle vilja ha en crosstrainingmaskin hemma som jag kan köra nu både innan och efter graviditeten. Långa promenader är bland det bästa jag vet men dessvärre lockar det inte så mkt nu i detta väder.
Idag blir det lite lunch med min kära vän, Pamela och efter det åker jag hem till älsklingen, åkte aldrig till dom igår eftersom hjärtat kände sig lite dålig.
Hörs lite senare, te´t kallnar..
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar