Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

3 januari 2010

Hej mitt vinterland

Det var länge sen snön låg så här länge, det är rätt härligt faktiskt. Jag har aldrig riktigt gillat denna årstid men jag börjar tycka att det är mysigt med lite snö, speciellt en dag som denna då solen tittar fram. Det blev aldrig någon promenad igår, satt lite för länge framför datan och kollade bebisgrejer men idag skall jag ge mig ut i alla fall. Jag åkte aldrig till hjärtat mitt igår heller, hans bil strejkar då och då och jag hade ingen som helst lust att packa mina saker och ge mig ut igen igår kväll. Så igår blev det en lugn kväll i soffan framför Star Wars.
Nej det är väl dags att ge mig ut nu, annars fastnar jag vid datan igen..

Kram på er så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar