Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

15 januari 2010

Pralinhuset

Ärligt, hur goda är inte pralinerna från Pralinhuset!!!! Jag gick förbi den i Gallerian och köpte 6st små rackare (2st blåbärstryfflar) som jag tänkte trycka i mig ikväll, 3st har jag redan tryckt i mig... Den med tosca är ljuvlig för att inte tala om blåbärstryffeln (därav 2st av den)! Det vattnas i min mun bara att skriva det. Jag hade säkert kunna äta en si så där 16st utan problem :OP

Jag har mått jättebra idag men då och då kommer den där andfådda känslan och jag känner mig sänkt helt plötsligt. Det kanske berodde på all pasta jag åt till lunch med Bettan oxå!?! Hur som helst så får jag så dagligen, att jag känner mig andfådd, man lixom lunkar fram som om man vore 8 mån gravid istället för 8v som jag går in i imorgon. Den där halvillamående känslan infinner sig så gott som varje dag nu oxå, inte kräkilla som sagt men jag känner mig dåsig på nåt sätt, yrslig. Gaserna i magen skall vi inte prata om, vad jag än äter så får jag gaser ala grande så numera kallar vi den lilla där inne för "Fisis", hon/han verkar nämligen reagera på precis allt.
Idag blir jag ensam hemma, sover nog över hos älsklingen och busLiam imorgon, då får vi lite tid på söndag oxå. Nej nu kallar tvättstugan.
Kärlek!


Ena blåbärstryffeln har redan åkt ner...


1 kommentar:

  1. Känner igen det där, flåsar som en liten gris. Bara i vecka 5+5, hur ska detta sluta? TRänar fem dagar i veckan sedan lång tid, undrar hur länge jag klarar det?
    /Camilla

    SvaraRadera