Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

20 januari 2010

Bajskorvar!??

Finns det nåt värre än att varken känna doft eller smak?! Igår kom och gick smaken men idag känner jag inget alls, det känns värdelöst att dricka sitt favorit te, det känns värdelöst att äta mackor..
Hjärtat messade nyss och frågade: Vad skall vi äta till middag ikväll.. -Bajskorvar!??
Ja mig är det ingen idé att fråga som sagt, har varken aptit fast jag faktiskt känner hunger och att äta en massa mat när man ändå inte känner ett uns av smak suger.
Oavsett om jag känner smak eller inte så blir det en kopp te till nu, skönt för halsen om inte annat.
Kram så länge.

2 kommentarer:

  1. Uscha vad jobbigt att vara sjuk, krya på dig! xx

    SvaraRadera
  2. tråkigt e du inte kry än?? uschh!! mitt knä e lite bättre nu,...men d tar tid=( ska följa din blogg fram till födseln! så mysigt=) KRAM /Www.originellt.blogg.se

    SvaraRadera